.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برنامه‌ سپاه برای برخورد با 4تهدید تهران

به گزارش شمال نیوز ، سردار محسن کاظمینی فرمانده سپاه تهران بزرگ در جشن میلاد فرخنده امام حسین (ع) و روز پاسدار با تجلیل از مقام پاسداران و یاد شهدای عملیات کربلای یک و سردار رشید اسلام رضا دستوراه که در تیرماه به فیض شهادت نائل آمد و همچنین سی‌امین سالگرد به اسارت در آمدن حاج احمد متوسلیان با تشریح برنامه‌های سپاه تهران بزرگ در سال 91، اظهار داشت: سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ با عنوان لشکر 27 در دوران دفاع مقدس از خودگذشتگی‌های بسیاری را نشان داد و در سخت ترین عملیات‌ها شرکت داشت، بعد از جنگ این سپاه در عرصه مقابله با اغتشاشات و آشوبگران ایستادگی کرد تا جایی که امروز فتنه‌گران هیچگونه قدرت مانوری ندارند.

وی افزود: در سال 91 مصمم شده‌ایم که همچنان در عرصه سخت و نیمه سخت و جنگ نرم حضور فعال داشته باشیم چرا که این سپاه توانمندی بازدارندگی بالایی را دارد و این توانایی‌ها در بسیج و یگان‌های رزم آن سازمان زیادی یافته است.

کاظمینی درباره آمادگی گردان‌های بسیج سپاه تهران بزرگ تصریح کرد: در تهران گردان امام علی (ع) وجود دارد که ساماندهی خوب شده‌اند و در آینده چندین مانور مشترک و یگانی برگزار می‌شود. گردانهای عاشورا نیز به آمادگی مطلوبی رسیده است و اولین همایش گردان‌های الزهرا (س) در میلاد کوثر در سالن 12 هزار نفری به خوبی برگزار شد.

جانشین قرارگاه ثارالله با اعلام اجتماع بزرگ بسیجیان گردان‌های عاشورا افزود: در هفته دفاع مقدس با گردانهای عاشورا یک اجتماع عظیمی در تهران خواهیم داشت که قدرت نرم سپاه را به نمایش می‌گذارند.

وی ادامه داد: رشد و توسعه آموزش‌های تکمیلی در سال 90 کامل انجام شده و ما برای سال 91 بیش از ظرفیت درخواست کرده‌ایم و در حال حاضر تیپ‌های ما هم توان اجرای این دوره را برای بسیجیان دارد.

کاظمینی درخصوص طرح‌های فرهنگی سپاه خاطرنشان کرد: با عنایت و حمایت سردار جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران، طرح لبیک یا خامنه‌ای با حمایت وی به تصویت می‌رسد و با اجرایی شدن طرح در بحث فرهنگی یک اتفاق بزرگی در تهران خواهد افتاد که انشاءالله وضع ظاهری شهر تغییر کند و رشد و نمو فرهنگی خوبی راشاهد خواهیم بود. این طرح چهار تهدید را دنبال می‌کند و 526 برنامه و اقدام را در پی خواهد داشت.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 4 تير 1391
به پيروي از كلام امام (ره) فقط يك كلام" ما سپاه و بسيج سياسي نمي خواهيم. حتي اقتصادي چون وزارت اطلاعات هم در بعد اقتصادي موفق نبود.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.092 seconds.